Regulamin serwisu CreditHub.pl
Regulamin obowiązuje od dnia 19.03.2025
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”), informujemy, iż:
§ 1 Definicje
- Administrator – FIN-HUB Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie (20-346), przy ul. Długiej 5 lok.90, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000796588, o kapitale zakładowy 6.000 złotych, NIP 525-279-67-39, REGON 383969862.
- Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem https://credithub.pl.
§ 2 Postanowienia wstępne
- Serwis zarządzany jest przez Administratora.
- Ilekroć posługuję się sformułowaniami typu „my”, „nasze”, „nas”, mamy na myśli Administratora.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa w związku z korzystaniem z Serwisu, podejmujemy środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwaniu i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Podejmujemy działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Serwisu. Jeżeli stwierdzisz jakieś nieprawidłowości, napisz do nas na adres kontakt@credithub.pl. Również pod ten adres możesz kierować reklamacje związane z funkcjonowaniem Serwisu. Każdą reklamację rozpatrujemy w terminie do 14 dni od jej doręczenia.
- Serwis ma wyłącznie charakter informacyjny i umożliwia nawiązanie z nami wstępnego kontaktu. Zawartość Serwisu nie stanowi oferty ani zaproszenia do składania ofert w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa.
- Korzystanie z Serwisu jest nieodpłatne.
§ 3 Zapytanie o możliwość uzyskania kredytu
- Za pośrednictwem Serwisu możesz przesłać do nas zapytanie o możliwość uzyskania kredytu, korzystając w tym zakresie z formularza kontaktowego widocznego w Serwisie.
- Przesłanie formularza nie jest możliwe anonimowo ani pod pseudonimem i wymaga podania określonych w formularzu danych osobowych. Zasady przetwarzania tych danych opisane są w § 4 regulaminu.
- Zakazane jest przesyłanie za pośrednictwem formularza treści bezprawnych.
- W ciągu 2 dni roboczych od przesłania formularza skontaktujemy się z Tobą, określając dalsze kroki związane z Twoim zapytaniem o możliwość uzyskania kredytu.
- Przesłanie formularza i obsługa przez nas złożonego w ten sposób zapytania są nieodpłatne.
- W wyniku obsługi Twojego zapytania, otrzymasz od nas informację o możliwości przesłania do nas drogą e-mail informacji/ dokumentów niezbędnych do przekazania Tobie oferty uzyskania kredytu w współpracujących z nami zaufanych instytucjach (dalej zwanej: „Instytucją”). Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z zaproponowanej przez nas możliwości, przekażemy Twoje dane do współpracującej z nami Instytucji. Dane, które zostaną przekazane do ww. instytucji to:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu,
- e-mail,
- informacje dotyczące Twojej zdolności kredytowej.
Współpracująca z nami instytucja skontaktuje się z Tobą, celem przedstawienia oferty, zgodnie z Twoimi preferencjami i zapotrzebowaniem. Nie jesteśmy stroną tej umowy.
- W ramach obsługi Twojego zapytania, podejmiemy próby kontaktu telefonicznego bądź na Twój adres e-mail. Jeżeli te próby kontaktu nie zakończą się powodzeniem, w szczególności dostarczeniem nam informacji pozwalających na przygotowanie informacji, o której mowa powyżej, obsługę zapytania uznamy za zakończoną.
- W celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi rozmowy są nagrywane.
- Celem nagrywania rozmów telefonicznych jest podniesienie bezpieczeństwa i poprawy jakości obsługi interesantów oraz zabezpieczenie interesu prawnego osoby, której dane osobowe zarejestrowano w systemie nagrywania rozmów telefonicznych oraz Administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów lub dochodzenia roszczeń oraz zabezpieczenia materiału dowodowego. Monitoringiem objęte są rozmowy przychodzące i wychodzące.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda osoby dzwoniącej (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), dobrowolnie wyrażona poprzez kontynuację rozmowy. Zgoda na nagrywanie jest dobrowolna, ale niezbędna do uzyskania połączenia telefonicznego.
- Zarejestrowane rozmowy telefoniczne będą udostępniane jedynie osobom i organom do tego upoważnionym.
- Nagrania przechowywane są przez okres 3 lat od daty nagrania, po czym są usuwane przez nadpisanie danych. W przypadku, w którym nagrania stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
§ 4 Zgoda marketingowa – zgoda dobrowolna
- Za pośrednictwem Serwisu możesz wyrazić dobrowolną zgodę na otrzymywanie drogą telefoniczną i/lub elektroniczną, informacji handlowych i marketingowych, w zakresie produktów finansowych, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Promowania przez Administratora produktów i/lub usług własnych oraz swoich Partnerów (instytucji współpracujących) poprzez kierowanie drogą elektroniczną Informacji marketingowych, o ile wyrazisz zgodę na otrzymywanie takich powiadomień za pośrednictwem e-mail i/lub drogą telefoniczną (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Przesyłanie treści o których mowa w ust. 1 jest bezpłatne.
- W wyniku obsługi Twojej zgody marketingowej, będziesz otrzymywał od nas informację handlowe i marketingowe o promocjach i ofertach specjalnych, wydarzeniach i materiałach w zakresie produktów finansowych oferowanych przez Administratora oraz przez instytucji z nim współpracujących (dalej zwanej: „Instytucją”). Dane, które zostaną przekazane do ww. instytucji to:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu,
- e-mail.
- Ww. zgoda marketingowa może być wycofana w dowolnym momencie, poprzez:
- poinformowanie Administratora drogą telefoniczną, pod nr tel. 503 451 248
- poinformowanie Administratora drogą e-mail na adres: kontakt@credithub.pl
- Dane przetwarzane na podstawie zgody marketingowej będą przetwarzane do czasu wycofania udzielonej zgody z zastrzeżeniem, że wycofanie tej zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania danych, którego dokonano przed tym wycofaniem.
§ 5 Dane osobowe
- Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych:
- imię i nazwisko,
- numer kontaktowy,
- e-mail,
- innych danych dotyczących Twojej zdolności kredytowej,
podanych w formularzu, o którym mowa w § 3 i 4 regulaminu oraz przekazanych w trakcie rozmowy telefonicznej i/lub drogą e-mail. Możesz kontaktować się z nami pod adresem kontakt@credithub.pl.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Jeżeli chcesz skontaktować się z Inspektorem ochrony danych skorzystaj z następujących danych kontaktowych: Inspektor Ochrony Danych – Michał Rytel, kontakt e-mail: biuro@icdo.pl
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu obsługi przesłanego zapytania, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Podanie danych jest niezbędne do przesłania i obsługi zapytania. W każdej chwili możesz sprzeciwić się przetwarzaniu danych, co uniemożliwi jednak dalszą obsługę zapytania.
- Twoje zapytanie, wraz z towarzyszącymi mu danymi osobowymi jest za Twoją zgodą przekazywane do Instytucji z nami współpracującej.
- Dane osobowe przetwarzane są, na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, przez podmioty przetwarzające, z których usług korzystamy:
- podmiot świadczący usługi związane z opieką techniczną nad Serwisem, w tym usługi marketingowe,
- hostingodawca,
- dostawca poczty elektronicznej,
- dostawcy oprogramowania chmurowego, w ramach którego dochodzi do przetwarzania danych osobowych
oraz zaufanym Instytucjom z nami współpracującymi w zakresie produktów finansowych.
- Dane osobowe mogą być udostępniane radcom prawnym lub adwokatom objętym tajemnicą zawodową, jeżeli zaistnieje potrzeba skorzystania z pomocy prawnej wymagającej dostępu do danych osobowych.
- Dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym organom lub instytucjom państwowym na ich uzasadniony wniosek, w szczególności służbom policyjnym, mundurowym, sądom, prokuraturom itp.
- Administrator zapewnia przejrzystość przetwarzania danych, w szczególności zawsze informuje o przetwarzaniu danych w momencie ich zbierania, w tym o celu i podstawie prawnej przetwarzania. Administrator zobowiązany jest do dbania, aby dane były zbierane tylko w zakresie niezbędnym do wskazanego celu i przetwarzane tylko przez okres, w jakim jest to niezbędne. Przetwarzając dane, Administrator zapewnia ich bezpieczeństwo i poufność oraz dostęp do informacji o tym przetwarzaniu dla osób bezpośrednio zainteresowanych.
- Administrator może przechowywać dane klientów tylko przez okres niezbędny do realizacji celów związanych z działalnością handlową lub usługową, dla których dane zostały zebrane. Jest to często czas trwania umowy lub okres potrzebny do świadczenia usługi i realizacji transakcji. Po osiągnięciu celu przetwarzania, dane klienta powinny zostać usunięte lub zanonimizowane, w przypadku przedsiębiorców w terminie 3 lat od osiągnięcia celu przetwarzania, a w przypadku osób fizycznych w terminie 6 lat od osiągniecia celu przetwarzania.
- Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
- Administrator może podejmować, w oparciu o Pani/Pana dane osobowe, zautomatyzowane decyzje, w tym dokonywać profilowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/pana danych osobowych,
- przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
§ 6 Pliki cookies
- Pewne informacje na Twój temat gromadzone są bez Twojego udziału, w sposób automatyczny z wykorzystaniem technologii plików cookies.
- Cookies to niewielkie informacje tekstowe, przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie), które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny (cookies własne) lub systemy teleinformatyczne podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich). W plikach cookies mogą być zapisywane i przechowywane określone informacje, do których następnie systemy teleinformatyczne mogą uzyskiwać dostęp w określonych celach.
- Niektóre cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies są przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym i umożliwiają rozpoznanie Twojej przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies).
- Z plików cookies korzystamy na podstawie Twojej zgody, z wyjątkiem sytuacji, gdy pliki cookies są niezbędne do prawidłowego świadczenia na Twoją rzecz usługi drogą elektroniczną.
- Pliki cookies, które nie są niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi drogą elektroniczną, pozostają zablokowane do czasu wyrażenia przez Ciebie zgody na korzystanie z plików cookies. Podczas Twojej pierwszej wizyty na stronie wyświetlamy Ci komunikat z pytaniem o Twoją zgodę wraz z możliwością zarządzania plikami cookies, tj. zdecydowania, na które pliki cookies się godzisz, a które chcesz zablokować.
- Pliki cookies własne wykorzystywane są do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych mechanizmów strony, takich jak prawidłowe przesyłanie formularzy widocznych na stronie. W plikach cookies własnych przechowywana jest również informacja o zdefiniowanych przez Ciebie ustawieniach cookies dokonanych z poziomu mechanizmu do zarządzania plikami cookies.
- Korzystamy z następujących narzędzi, które wykorzystują pliki cookies podmiotów trzecich: Facebook Custom Audiences, Google Analytics, Google Ads, Microsoft Clarity. Szczegółowy opis tych narzędzi stanowi załącznik do niniejszego regulaminu i dostępny jest poniżej.
- Pliki cookie analityczne umożliwiają nam sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu na stronie internetowej. Pomagają ustalić jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy zbierać statystyki oraz je analizować. Analityczne cookie przechowują dane osobowe w sposób spseudonimizowany. Oznacza to, że nie dają możliwości jednoznacznej identyfikacji Twojej osoby. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową. W celu skutecznej analityki ruchu na stronie korzystamy z technologicznych rozwiązań Google, Meta, ContentSquare oraz innych zaufanych partnerów.
- Pliki cookie reklamowe umożliwiają nam dopasowanie reklamy do preferencji Użytkownika. Zbieramy informacje dla celów marketingowych, także profilowania Użytkowników, aby korzystać z reklamy behawioralnej. Możemy również wyświetlać nasze reklamy na innych stronach internetowych i portalach społecznościowych, osobom, które odwiedziły nasz portal. Dane są gromadzone za pośrednictwem plików cookie oraz innych podobnych technologii, np. pixel. Na podstawie informacji z tych plików cookie oraz podobnych technologii i w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika. My oraz nasi zaufani partnerzy reklamowi przetwarzamy dane osobowe Użytkowników w sposób spseudonimizowany. Oznacza to, że dane są szyfrowane i nie pozwalają na zidentyfikowanie Twojej osoby.
- Korzystanie z Serwisu wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywany jest Serwis. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi z Serwisu i nie są wykorzystywane w celu Twojej identyfikacji. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
§ 7 Pozostałe postanowienia
- Regulamin udostępniany jest w Serwisie i akceptowany poprzez zaznaczenie checkboxa przy przesyłaniu formularza.
- Regulamin może podlegać modyfikacjom z ważnych powodów, takich jak zmiany prawne, biznesowe, technologiczne. Do zapytań przesłanych przed zmianą regulaminu, znajduje zastosowanie regulamin obowiązujący w chwili przesyłania zapytania. Wszystkie archiwalne wersje regulaminu dostępne są do wglądu w Serwisie.
Załącznik – opis narzędzi wykorzystujących cookies podmiotów trzecich
Google Analytics. Korzystamy z narzędzia Google Analytics zapewnianego przez Google LLC. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na tworzeniu statystyk i ich analizie w celu optymalizacji strony internetowej.
W celu korzystania z Google Analytics, zaimplementowany został w kodzie strony specjalny kod śledzący Google Analytics. Kod śledzący wykorzystuje pliki cookies firmy Google LLC dotyczące usługi Google Analytics. W każdej chwili możesz zablokować kod śledzący Google Analytics, instalując dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google.
Google Analytics w sposób automatyczny gromadzi informacje o Twoim korzystaniu ze strony. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów Google, które mogą znajdować się w całym świecie i tam są przechowywane.
Z uwagi na aktywowaną anonimizację adresu IP, Twój adres IP jest skracany przed przekazaniem dalej. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP jest przekazywany do serwerów Google i dopiero tam skracany. Zanonimizowany adres IP przekazany przez Twoją przeglądarkę w ramach Google Analytics co do zasady nie jest łączony z innymi danymi Google.
Podkreślamy, że w ramach Google Analytics mamy dostęp wyłącznie do informacji anonimowych, które obejmują m.in: informacje o systemie operacyjnym i przeglądarce internetowej, przeglądane podstrony, czas spędzony na stronie, przejścia pomiędzy poszczególnymi podstronami, kliknięcia w poszczególne linki, źródło, z którego przechodzisz do strony, przedział wieku, w którym się znajdujesz, Twoja płeć, Twoja przybliżona lokalizacja ograniczona do miejscowości, Twoje zainteresowania określone na podstawie aktywności w sieci.
Usługi Google Analytics i Google Analytics 360 uzyskały certyfikat niezależnego standardu bezpieczeństwa ISO 27001. ISO 27001 jest jednym z najczęściej uznawanych standardów na świecie i poświadcza spełnianie odpowiednich wymogów przez systemy obsługujące Google Analytics i Google Analytics 360.
Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami.
Facebook Custom Audiences. W ramach systemu reklam Facebook Ads zapewnianego przez Meta Platforms, Inc., korzystamy z funkcji Niestandardowych Grup Odbiorców w celu kierowania do określonych grup użytkowników targetowanych przekazów reklamowych. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na marketingu własnych produktów lub usług.
W celu kierowania do Ciebie reklam spersonalizowanych pod kątem Twoich zachowań na stronie, zaimplementowany został w ramach strony Pixel Facebooka, który w sposób automatyczny gromadzi informacje o Twoim korzystaniu z witryny. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów Facebooka.
Informacje zbierane w ramach Pixela Facebooka są anonimowe, tj. nie pozwalają nam na Twoją identyfikację. W zależności od Twojej aktywności na stronie możesz trafić do określonej grupy odbiorców, ale w żaden sposób nie identyfikujemy poszczególnych osób należących do tych grup.
Pixel Facebooka może śledzić i odnotowywać m.in. następujące Twoje zachowania: wyświetlenie zawartości określonej strony, przejście do rezerwacji, sfinalizowanie rezerwacji, wypełnienie określonego formularza.
Informujemy Cię jednak, że Facebook może łączyć zbierane informacje z innymi informacjami o Tobie zebranymi w ramach korzystania przez Ciebie z serwisu Facebook i wykorzystywać dla swoich własnych celów, w tym marketingowych. Takie działania Facebooka nie są już zależne od nas, a informacji o nich możesz szukać bezpośrednio w polityce prywatności Facebooka. Z poziomu swojego konta na Facebooku możesz również zarządzać swoimi ustawieniami prywatności. Tutaj znajdziesz przydatne informacje w tym zakresie.
Microsoft Clarity. Korzystamy z usług Microsoft Clarity, narzędzia firmy Microsoft Corporation. To narzędzie analityczne, które pozwala na analizowanie działań na stronie, aby usprawniać ją i dostosowywać do potrzeb Użytkowników.
Rozwiązanie rejestruje interakcje użytkownika ze stroną, takie jak: ruchy i kliknięcia myszki, przewijanie strony oraz parametry stron. Posiada możliwość nagrywania sesji oraz tworzenie map cieplnych interakcji z witryną. Zakres zbieranych danych znajdziesz na stronie: https://learn.microsoft.com/en-us/clarity/setup-and-installation/clarity-data. Zbierane w ramach narzędzia dane są anonimowe, przy czym dostawca może łączyć je z danymi, jakie zgromadził o Tobie w ramach korzystania z jego przeglądarki i/lub jego usług. W ramach wykorzystania narzędzia Microsoft Clarity wykorzystywanej aktualnie na naszej stronie, nie mamy dostępu do informacji, które pozwalają nam na Twoją identyfikację.
Przestrzegamy obowiązujących warunków użytkowania usługi Microsoft Clarity: https://clarity.microsoft.com/terms. Więcej o tym narzędziu przeczytasz po kliknięciu w link: https://learn.microsoft.com/en-us/clarity/faq. Szczegółowe informacje o tym do czego służą poszczególne pliki cookie Microsoft Clarity opisane są na stronie: https://learn.microsoft.com/pl-pl/clarity/cookie-list. Kwestie ochrony prywatności Microsoft znajdziesz w polityce po kliknięciu w link: https://privacy.microsoft.com/pl-PL/privacystatement. Pliki cookie wykorzystywane przez Microsoft Clarity można wyłączyć w pasku „Ustawień plików cookie” na dole strony.
Google Ads – szczegóły. Korzystamy z funkcji remarketingowych dostępnych w ramach systemu Google AdWords obsługiwanego przez Google LLC. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na prawnie uzasadnionym interesie, polegającym na marketingu własnych produktów lub usług.
Przy okazji odwiedzin strony internetowej automatycznie pozostawiany jest w Twoim urządzeniu plik remarketing cookie firmy Google, który zbiera informacje na temat Twojej aktywności na stronie. Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacjom jesteśmy w stanie wyświetlać Ci reklamy w ramach sieci Google w zależności od Twoich zachowań na stronie. Przykładowo, jeżeli wyświetlisz jakiś produkt, informacja o tym fakcie zostanie odnotowana przez plik remarketing cookie, co sprawi, że będziemy mogli skierować do Ciebie reklamę dotyczącą tego produktu lub jakąkolwiek inną, którą uznamy za właściwą. Reklama ta zostanie wyświetlona Ci w ramach sieci Google podczas korzystania przez Ciebie z Internetu, przeglądania innych stron internetowych itp.
Podkreślamy, że korzystając z Google Ads, korzystamy wyłącznie z informacji anonimowych. Korzystając z Google AdWords, jesteśmy jedynie w stanie definiować grupy odbiorców, do których chcielibyśmy, by nasze reklamy docierały. Na tej podstawie Google podejmuje decyzję, kiedy i w jaki sposób zaprezentuje Ci reklamę.
Dalsze przetwarzanie informacji ma miejsce tylko wtedy, gdy wyraziłeś zgodę wobec Google na łączenie historii przeglądania z Twoim kontem oraz wykorzystanie informacji z Twojego konta Google do personalizowania reklam, które wyświetlane są na stronach internetowych. W takiej sytuacji Google wykorzysta Twoje dane w celu stworzenia i zdefiniowania list grup docelowych dla celów remarketingu na różnych urządzeniach. W tym celu Google łączy tymczasowo zebrane informacje z innymi posiadanymi danymi, aby utworzyć grupy docelowe.
Jeżeli nie chcesz otrzymywać spersonalizowanych reklam, możesz zarządzać ustawieniami reklam bezpośrednio po stronie Google. Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami związanymi z wykorzystywaniem przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami.